יום שלישי, 11 בספטמבר 2012

מייק אפ מושלם ועוד כמה פינוקים


הכל התחיל כשזכיתי במייק אפ בהגרלה שערכה דנרה בעמוד הפייסבוק החדש שלה – איזה כיף!
כמובן שמיד סינג'רתי את אחותי לעשות בייביסיטר לתותי וחשבתי שאם כבר נפל בידי התירוץ לנסוע ככה סתם באמצע השבוע לתל אביב, אז כבר נעשה מזה סיבוב שופינג.
הגענו לקניון רמת אביב (כמו לכל מקום אחר, גם לשם סחבתי את בעלי איתי...לא באמת התכוונתי לנהוג בתוך ת"א), הראיתי לבעל היכן בית הקפה הסמוך ונכנסתי לחנות של בובי בראון. כמובן שמיד הסתנוורתי מהסטנדים הנוצצים והמוצרים החדשים.
בניגוד לחנות של MAC, ששם מה שבולט זה הצבעוניות, בחנות של בובי בראון הרגשתי שאני בבוטיק יוקרתי – הצבעים יחסית סולידיים ויש תחושה של איכות.
מיד קיבל אותי פליקס בראד, מאפר מקסים ומקצועי שאבחן את העור שלי והתאים לי את הגוון Cool Beige מסדרת Long-wear even foundation – ובקיצור – מייק אפ עמיד.






הוא איפר אותי באמצעות מברשת שטוחה בתנועות טפיחה, ולאחר כמה דקות העור שלי נראה ממש אחיד ויפה. בניגוד למייקאפים עמידים אחרים, הוא לא גורם לעור להראות מת או נותן מראה כבד מידי. הוא במרקם ג'ל, נמרח ממש בקלות ולאחר שבוע של ניסיון (גם בתנאי שטח קשים) – הוא אכן עמיד.
קשה לי להגדיר אותו כמייקאפ מאיר – הוא לא נותן את האפקט של Teint Miracle של לנקום או Lumi magique של לוריאל, אבל הוא לגמרי מכסה היטב, לא כבד ומאוד עמיד, גם ללא פידור. הוא בהחלט נותן מראה Flawless.
פליקס השלים את האיפור עם שימר בריק בגוון  pink quartz (אם זה לא היה כ"כ יקר....), אייליינר ג'ל שחור במרקם אלוהי, ומעט ברונזר (מסקרה כבר היתה עלי) - והרגשתי זוהרת מתמיד!
התפנקתי בעוד שני ממתקים: אייליינר ג'ל בגוון Violet Ink וצללית קרם בגוון Cool Lilac.


האייליינר, כפי שכתבתי, הוא בעל מרקם אלוהי, נמרח במסירות ונשאר איתי כל היום..
הצללית מעולה בתור בסיס או בתור איפור "אין לי כוח לצלליות היום". קשה לי לעמוד על העמידות שלה כי אני תמיד משלבת אותה עם עוד משהו.
ממש שמחתי על ההזדמנות גם לקבל כזה מייק אפ מוצלח וגם לבקר ולהתפנק בחנות עם מוצרים כאלו איכותיים וצוות מקצועי ואדיב.

באילו מוצרים של בובי בראון התנסיתן?

6 תגובות:

  1. אהבתי את התיאור של החנות, אני מרגישה שם כאילו שנכנסתי לחנות איפורי ממתקים, הכל נקי, מסודר ומואר ולמרות שהחנות אינה גדולה לא מרגישים עומס בעיניים.
    אני פידרתי מעל, הרגשתי צורך. בובי בקרון זה מותג שאיפה שלא תניחי את האצבע, תאהבי את המוצר.
    תתחדשי!

    השבמחק
    תשובות
    1. באמת חנות שווה עם מוצרים איכותיים.
      אני באמת מעדיפה לשלם עוד קצת ולקבל גם שירות טוב כמו שיש שם, מאשר לקנות בפארמים המזעזעים..

      מחק
  2. תתחדשי, איזה פינוק!
    החנות של בובי בראון יפיפיה, עד עכשיו יצא לי לבקר בה פעם אחת ולא יכולתי לצאת בידיים ריקות :).
    המייק אפ הזה מסקרן אותי מאוד ואני מתכננת לנסות אותו גם.
    הצללית והאיילינר מהממים. ראיתי את האיילינר הסגול שבחרת בחנות והוא מעלף!

    השבמחק
    תשובות
    1. אני בטוחה שתאהבי את המייקאפ!
      דווקא בגלל שהכיסוי והעמידות שלו מעולים והוא לא נראה כמו דאבל וור כזה.
      גם אני מבינה שהוא מוצע ב-14 גוונים שזה בכלל...

      מחק
  3. תתחדשי על הכל, איזה כיף פוסט פולו אפ כזה על הזכייה!
    מסכימה עם כל מה שכתבת על המייק אפ, מוצלח מאוד.
    האייליינר הזה מ ה מ ם !

    השבמחק
    תשובות
    1. הכל בזכותך!
      בהחלט איינליינר מהמם!
      באמת מייק אפ מוצלח...אני בטוחה שאקנה אותו שוב.

      מחק